Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal701223
User
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 14:50, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A są może jakieś przejściówki złącza OBD2 na wcześniejsze - z MkI ?
Czy to zupełnie inne urządzenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
olena
Moderator
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: LBN
|
Wysłany: Śro 0:56, 25 Mar 2009 Temat postu: Re: Interfejs |
|
|
VEG napisał: | olena napisał: | to ja się tak głupio zapytam... do czego to ma służyć?... | Diagnostyka samochodu ;)
A tak na poważnie to:
Kod: | Interfejs ELM 327 służy do diagnostyki OBD2 czyli silnika, można nim:
* Odczytać i skasować bledy OBD-II - wszystkie protokoly
* Kasowanie lampki CHECK ENGINE
* Odczyt kodów bledow oczekujacych, kiedy lampka MIL jeszcze sie nie pali
* Odczyt kodów bledow zarejestrowanych, ktore spowodowaly zapalenie lampki MIL
* Odczyt kodów bledow ogolnych i charakterystycznych producenta
* Podglad ZAMROZONYCH RAMEK - FREEZE FRAMES
* Monitorowanie parametrow pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA
* Odczyt parametrów online
* Sprawdzanie znaczenia kodow bledów
* Pomiar mocy silnika (KM)
* Pomiar parametrow takich jak czas od 0-100 km/h
|
|
dobra, dobra, i tak nie wiem o co chodzi...
hihi, i tak widzę, że wam to potrzebne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chencek
Mega spamer
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Wto 12:54, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kolego powiedz po ile ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|